Mamaftma hayır sık uyanmıyor emzikle ilgili değil yani uyansa da atak döneminde ya da Burun tıkanıklığında uyanır. Emzikle ilk uykuya dalarken düştükçe istiyordu ben de veriyorum o şekilde uykuya dalmaya çalışıyor ama üç buçuk aydan sonra zaten kendi yavaş yavaş tutmaya başlıyor kendi takıp çıkarıp ağzına alıyor.. Emzik biz de problem olmadı. Arkadaşım yedi aylık hiç vermedi bebeğine gece uykusunda çok uyandığı için çözüm olarak doktor emziğe başla demiş ama bebeği pek almıyor artık emziği. Ben iki yaşından sonraya kalmadan bıraktırdıktan sonra çok sorun olacağını sanmıyorum emziğin.bizim beslenme düzenimizi de etkilemedi bazı anneler emzik emen bebek az annesini emiyor diyor ama ben de o sorun olmadı.