Benim bebeğim 4 buçuk aylık kendi kendine uyuyamıyor henüz, emziği sadece yatarken veriyorum o da buna alıştı. Uykuya daha kolay dalıyor. Uyurken artık kendi atıyor ağzından ve artık eline alıyor sallıyor, tekrar ağzına koyuyor, emzikle dişlerini kaşıyor.. Yenidoğanken ilk verişimde aldı ben bir zararını görmedim aksine uykuya dalmasını sağladı. Zaten siz bişi vermeseniz de o parmağını fln emerek emme refleksini devam ettirecek.