Bende aptamille başladım gaz yaptı daha sonra humana markasına geçtim memnunuz ama şimdi yemesi azaldı büyük mamalar fazla geliyor bitiremiyoruz yanıma mama almak zorunda kalıyorum dışarıda emziremediğim zamanlar oluyor onun bende mama araştırıyorum humana 350 gr olanı kullandım en son