charlotte hiçbir mama anne sütünden daha besleyici ve vitaminli olamaz lütfen bu sekilde insanların kafasında bir düsünce olusmasın… ama tabi ki mama da zorda kalınca verilmeli. Bende ilk 2 ay mama ile destekledim. Aptamil,sma,hipp,golden goat hepsini denedik. En güzelş golden goattı. Suan sadece anne sütüyle devam ediyoruz.