Melek1411 anlamıyor lafına katılmıyorum ama 1 yaş için o kadar büyük masrafa gerek yok kafe tutmalı falan. Büyüdükçe arkadaşlarla oynamayı bilince yapılmalı çocuklar dilediğince oynasın.
Kutlamadan geçilmemeli fotoğraflar da bir anı, bilinçaltına mutlu anları aşılar o an yaşadıklarınız, karakterine yön verir sevmek sevilmek bunları işler içine mutlaka kutlanmalı. Somut olarakta prof olmasa da olur çekimler olmalı. Prof çekim de şöyle düşünüyorum ilerde baktığında aynı yaşlarındaki çoğu çocukta olupta onda olmagan bir şey olmasın diye düşündüğümden her şeyini şu anki popülerliğe uygun olarak yapmaya çalışıyorum kendi mantığıma göre.
Ben kendi makinamla kendim konsept yapıp 1 yaş çekimi yaptım. Doğum gününü de aile içinde köydeki evimizin bahçesinde kutladım. Pasta patlatma bile yaptım hazır kekten kendim. Her şeyi yaparken hem eğlendi oyun oynadı ona eziyet etmedim geniş geniş keyifli anında eğlenerek yaptık. Doğum gününde de o mumu gördüğü anlardaki mutluluğu alkışlaması gülücükleri fotoğraflara yansıdı ilerde bakıp bakıp bizde seviniriz oda. O anda da mutlu olduğu için keyif aldı oda bizde