Kızlar kızım 1 yaşına girecek ocakta. Onun için bir doğum günü yapmayı düşündük organizasyon ve kafede. Ta ki bugün şöyle düşündüm şimdi hiçbirşey anlamayacak ve yabancı insanları çok yakında görünce çok aşırı ağlıyor. Yani hem anlamamış hem de çok ağlamış olacak. E ben kendim için neden yapayım ki kızıma hatıra kalsın istiyorum o yüzden de bir fotoğraf çekimi yapayım diyorum. Evde aile içinde güzelce kutlarız diye düşünüyorum. Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz. Şimdi eşime böyle söyledim oda neden vazgeçti gibisinden konuşuyor aslında tam karar vermedim fikir almak istiyorum