Glkn 4 gun sonra başlıyor atak canim dunyayi kesfetmek diyelim ve agir geliyor bazi bebekler zor atlatiyor bazilari etkilenmiyor mesela benim kizim atak dönemlerini cok zor geciriyor 4. ay atagindayiz gunleri sayiyorum bitsin diye resmen basja bir bebej oldu