Dondurmalikahve penyy Normalde aslında ikinmasi sancısı var mı? Siz bol bol su için lifli gıda tuketin
penyy Dondurmalikahve evet çok fazla ıkınır kıpkırmızı olur 🥺 nedense bu kabız olduğu zamanlarda kakasını sadece gece emerken yapıyor o dikkatimi çekti
Gamzesaa penyy benim prematüre doğdukları halde 20 günlükken 150 içtikleri olmuştu. Doyduklarını bilmedikleri için ne verirseniz içiyorlar 3. 4. Ayda doyduklarını bilip mide kapasitesi kadar yiyorlar şimdi istediği kadar verin anne sütünün fazlası olmaz
penyy istanbullugelin34 emerken çok fazla cebelleşiyor memeyle çok uzun sürüyor emmesi ve sanki biberonla verdiğimde daha uzun ve rahat uyuyor
istanbullugelin34 penyy ama bu meme reddine sebep olabilir biberonla daha kolay emdiğini kendide farkederse memeyi hiç istemez sürekli sağmak daha büyük ıskence olur ama siz bilirsiniz tabi