Oğlum 1.5 aylık olacak kısmet olursa. Çok emmek isteyen bir bebek sadece anne sütüyle besleniyor arada biberon veriyorum. Bugün 130 cc anne sütü verdim bittiğinde biraz mızmızlandı ağladı azıcık. Gazını çıkarttıktan hemen sonra da hıçkırmaya başladı. Sizce yeterli mi verdiğim ? Siz ne kadar veriyorsunuz