Kuzucuk02 kesinlikle hele ilk bebek apayrı. Büyük sorumluluk anne olmak bana öyle geldi en azından ama çok da keyifli 😁 benim bebeğim de gaz döneminde ilk iki ay özellikle çok gürültülü kaka yapardı aşırı gazdan oluyor. Ben de süt ürünlerine ara vermiştim o ara ama onunla ilgili değildi muhtemelen. Sizinde sanırım sık ve yoğun yaptığından tekrar olmadıysa stres yapmayın..