Selaam 3 aylık olduk neredeyse, bugün oğlum biraz sık kaka yaptı sabahtan akşamüstüne kadar 3 kez, süreklide gaz cıkarmak icin ıkınıyor, son kakasında nokta nokta kan gördüm, her kakasına bugüne kadar dikkat ederim, ilk defa gördüm, nokta kadar 3 yerde kırmızılık. Bugüne kadar hic süt ürününden vs kaçınmadım, sadece farklılık olarak yumurta yiyorum 3 gündür sabahları ve sucuk yedim farklı olarak. Ayrıca 2 gündür lactamilin cilek aromalı çayını iciyordum. Bunlar sebep olabilir mi? Yada sık kaka yaptıgı veya ıkındıgı icin poposu tahriş olmuş olabilir mi? Ciltte döküntü kırmızılık, anormal huysuzluk vs yok. Yedigimiz ictigimiz seylerden gecici olarak olabiliyor (kırmızı icecek yiyecekler) diye okudum burada. Süt alerjisidir diye korkuyorum çok, 3. Ayımız bitiyor olsaydı önceden olmazmıydı? Kafamda deli sorular lütfen görüşlerinizi paylaşııın benimle😢