Kleopatraaaa___ Hamzaninannesi1411 Canım 3 damla çok az.. Birde aç karnına verirsen emilimi %80miş tok karnına %20.. O yüzden aç karnına vermek daha iyiymiş.
Hamzaninannesi1411 Kleopatraaaa___ ay çok teşekkür ederim bunları bilmiyordum hiç . Yarın doktorumuzu arayayım hemen
Kelebekk_kiz Arenbebekk bazı doktorlar kilo başına 2 damla da diyebiliyromus ama bizimki 1 damla dedi takipli olduğunuz doktorunuz var mı bebek kaç aylık?
Arenbebekk Kelebekk_kiz 4 ay 3 gün. Doktorumuzu değiştirdik yeni doktora geçtik ama onunda numarasını almayı unuttum soramıyorum ondan size danıştım
bilgekizinannesi Hamzaninannesi1411 7 verin bence bazı doktorlar kilo başı 2 damla bile öneriyor benim bebeğim 7 kilo bana 10 damla ver dedi doktorumuz. Siz de en az 7 verin bence
Hamzaninannesi1411 bilgekizinannesi bide hemen arkasından d vitaminini versem problem olur mu yoksa yarim saat arayla mi vereyim
Yasemin38 Arenbebekk kilosuna göre damla sayısını ayarlayacaksın canım Örneğin bebeğin 6 kilo ise günlük 6 damla şeklinde Bize doktor bu şekilde tavsiye etmişti
Nessozz Arenbebekk kaç aylık bebeğiniz? Biz 4 aydan beri 0.5 ml veriyoruz o damlalıktaki çizgiye kadar. 2 emzirme arası vermeye çalışıyorum genelde. Zor oluyor ayarlaması ama yapmaya çalışıyorum işte
Nessozz Arenbebekk damladan damlaya değişiyor o ocean da direk çizili damlalık var biz hala aynı ölçü kullanıyoruz.