Arenbebekk Bu ürünü nasıl kullancam sağlık ocağının verdiğinde paraben varmış bende bunu aldım ama nasıl vericem bebeğime bilgisi olan var mı
Hamzaninannesi1411 Arenbebekk benim doktorum ne aç ne tok ver dedi iki emzirme arası ver dedi . 3 damla vermen yeterli demişti biz öyle kullanıyoruz çok severek içiyor 😊
bilgekizinannesi Hamzaninannesi1411 kilo başı 1 damla vermeniz gerekiyor çok düşük kalır demir depoları boşalır. Benim bebeğim 7 kilo doktorumuz 10 damla ver dedi hatta. Kilo başı 2 damla veren doktorlar da var.
Kleopatraaaa___ Hamzaninannesi1411 Canım 3 damla çok az.. Birde aç karnına verirsen emilimi %80miş tok karnına %20.. O yüzden aç karnına vermek daha iyiymiş.
Hamzaninannesi1411 Arenbebekk Valla hiç bilmiyorum ki canım . Eczane de 3 damla demiş eşime doktorumuz da 3 damla dedi. Kiloyla alakalı bisey demediler . Bebeğim 4 buçuk aylık 7 kilo
Darling96 Aynı damlayı kullanıyorum 5buçuk aylık 7 kilo 20 Damla kullanıyoruz 3 damla çok az değil mi kullanma talimatlarındada günlük 1ml yazıyor zaten buda 20 Damla yapar
Hamzaninannesi1411 bilgekizinannesi bizimki neden öyle dedi ki anlamadım. Bildiğine mi konusuyor bilmediğine mi. Ne yapmam gerek peki
oglumubeklerken Hamzaninannesi1411 ben bebeğime 5 aylıktan beri ocean microfer kullanıyorum 1 ml olarak kullanıyorum en başından beri şu an 11 aylık. 3 damla gerçekten çok az.
bilgekizinannesi Hamzaninannesi1411 kilo başına 1 damla ver dedi bize doktorumuz hatta biraz da fazlası. Siz de doktora danışın bence ama kilo başı 1 damla olmalı hep öyle duydum etraftan da. Demir değerleri düşük çıkmasın siz kilo başı 1 damla yapın en iyisi
ipekkizinanasi Bebeğim 6 aylık 11 kilo. Kan testinde demiri düşük çıktı o yüzden 14 damla kullanıyoruz. Yoksa kilo başına bir damla kullanılıyor
bilgekizinannesi Hamzaninannesi1411 7 verin bence bazı doktorlar kilo başı 2 damla bile öneriyor benim bebeğim 7 kilo bana 10 damla ver dedi doktorumuz. Siz de en az 7 verin bence
dnzderin Ben de kullanıyorum her kilosuna 1 damla olarak. Acaba d vitaminiylemi karıştırdılar 3 damla d vitamini veriliyor çünkü.
Kelebekk_kiz Arenbebekk bazı doktorlar kilo başına 2 damla da diyebiliyromus ama bizimki 1 damla dedi takipli olduğunuz doktorunuz var mı bebek kaç aylık?