Blge1 yaşına göre yapılıyor. Bizimki pandemi dönemine denk geldi o yüzden doktor zaten kimseyle görüşmüyo birkaç ay daha geçsin yaşından sonra yaptırabilirsiniz diye bilgi vermişti. Biz de öyle yaptık. Bütçe olarak da zorlayan bi aşı ama önemli yapılması gerekli kesinlikle