Blge1 bizde de nimenrix 2 bexsero 3 doz. Geçen ay yani 7. Ayında bexsero oldu, bu ay nimenrix oldj. Önümüzdeki ay yine bexsero olacak. 1 yaşından sonra da birer doz bexsero ve nimenrix yapılacak. Bexsero 900 küsürdü geçen ay. Nimenrix i 2 gün önce 740 a yaptırdık. Evet devlet karşılamıyor ne yazım ki. Allah herkese imkan versin inşallah yaptırabilsin. Çok güç bu devirde. Bu hastalıklar ciddi hastalıklar olmasına rağmen neden ücretsiz yapmazlar o da ayrı konu tabii..