Haticemustafa34 benide hastaneden sonra 2 haftada bir arayıp soruyorlardı nasıl düzeldi mi falan diye sonra yumurta ile açacağız diyeti dediler deyiş o deyiş 2 aydır aramıyorlar. Ben arıyorum oğlumun adını tc sini falan söylüyorum biz böyle bi hastayı aramıyorduk diyorlar . Biraz daha üzerine gidince numaramı aldılar hemşireye verdik doktor sizle iletişime geçecek dediler aramadılar . Hasta olmadık zor bu zamanda adam gibi tedavi bile etmiyorlar özel hastanede koparabildikleri kadar para koparıyorlar imkanımız olsa zaten devlet hastaneleri ile işimiz olmaz özele gideriz