Antep27 egzama gibi görünüyor ama egzamanin olmasi için ya alerjik olmasi gerekiyor ya da atopik ciltli. Biz önce alerji doktoruna gittik gida alerjisi degil dedi. Yani gida demek illa bebegin yemesi değil anne sütünden mamadan da olur. Gida alerjisi olmadığından emin olun sonra dermatoloji görsün zaten egzamaysa yukarda yazdim haftada 2 kez banyo şampuan kullanımı sadece sac için olmali. Yun yorgan yastık hali veya kas tüyü kus tüyü yastik yorgan olmamali. Yun kazak yelek giymemeli gibi. Ve sabah aksam nemlendirin.