NoThing2Lose siz normalde 6,5 aylıkken doyurucu öğünler veriyor musunuz sanki doktorum bana o zamanlarda da doyurucu şeyler önermeyecek gibi ama yediren de yediriyor anlamadım nasıl besleyip doyuruyorlar günde bir öğün veriyorsunuz sanırım şu an onun haricinde kaç biberon süt içiyor ? Yani 2 öğün verseniz bile yine geri kalan zamanda süt içecek gibi
Hem 3 ana öğün hem de ara öğün olursa doyar ve mamaya ihtiyaç kalmaz gibi ben de bilmiyorum şu anlık ama 😊
Mizmizmyrtle yani hiç mama içmemesindense süt verenler de var da ondan yazdım kimisi sorun yaşıyor kimisi yaşamıyor tabi doktora danışarak demiştim ona da
Baakpnr- bebelac ambalajından dolayı mı ucuz acaba? Kutuda değil sanırım içerik olarak çok farklı da değil gibi 😊
Gamze225 alamayanlar napıyor çok merak ediyorum
Bunu ben de merak ediyorum 🥺