NoThing2Lose 1 haftada mama fiyatlarına nasıl bu kadar zam gelebiliyor aklım almıyor. 210 Ken 250 olmuş bazı anneler beni linçleyecek ama artık ek gıdaya abanmayı düşünüyorum 6.5 aylık bebeğim ya bebeğimi bırakıp işe baslamam lazım yada mamayi kismam lazım ücretsiz izine çıkıyorum tek maaşla yetemiyoruz bez mama parasına 😞😔
NoThing2Lose NoThing2Lose bebeğim daha çok düşkün olmaya başladı bana içim el vermiyor bırakıp işe başlamaya 1 yaşına getirip öyle başlamak istiyorum
Aybarss-k NoThing2Lose ama artık ek gıdaya zaten geçebilirsin yeğenim yoğurt yiyor sürekli çok da tok tutuyor yoğurtla farklı ek gıdalardan yararlanabilirsin evet çok pahalı ama ne yapalım en azından ek gıdayla biraz daha mama az kullanırsın
Teemo07 NoThing2Lose Allah ıslah etsin artık birşey diyemiyorum. 5 günde 1 800 gr mama alıyorum 265 TL. 3 aydır kesinlikle ek gıda kabul etmiyor ve 19 aylık daha ne kadar böyle devam eder bilemiyorum. Maması bezi derken 10 günde 750 TL ediyor. Ay sonuna ohhoooo.
Annis-ogul NoThing2Lose qllah belalarını versin vallq nasil bi ekonomi ya .artik ana babalar çocuğuna mama alamayacak seviyeye gldi .Allah kahretsin .bide hâla savunurlar.hadi diyin mama verme sütun olsaydı diye
Teusa Aynen ya hipp migrodta 160 TL ydi 180 yapmislar. Nette daha ucuz ordan alicaz artık.. emmeyle doymuyor. O kadar emmkyor yani mecbur mama… 10 aylik.
NoThing2Lose Teusa 3 çocuk yapın derler ama destekte bulunmazlar bez mama fiyatları aldı başını gitti kiyafetiydi eksikleriydi onları saymıyorum bile
Teusa NoThing2Lose ben umudumu keseli çok oldu bunlardan. 2023 hazirani bekliyorum yoksa bir şekilde kaçıp gideceğiz bizim ulkemiz olmaktan çıkıyor artik burası.
Teusa Ayrica mamadan kisilmaz Sakin yapmayın..bebeğe almasi gerektiginden fazla ek gida verilmez sirf doysun diye. Almasi gerekenden de az mama verilmez Zarar verirsiniz sindirim sistemine.
Dilruba_1 Bebek ürünlerinde bu kadar fiyat artışı gerçekten normal değil zaruri ihtiyaçlar hepsi 2-3 çocuklu bayanlar ne yapıyor acaba bazen aklıma geliyor beziydi mamasıydı vs nasıl alıyorlar yetiyorlar her çocuğa acaba Bazı anneler doyurucu yedirip sadece yatarken mama veriyormuş ama doktorum doyurucu yemeyecek hep süt ön planda olacak dedi bana da Yani evet alım gücüm var ama yine de çok saçma 400 gr süte tonlarca para vermek
NoThing2Lose Dilruba_1 bilmiyorum vallahi düşünüyorum tek büyümesin bir dayanağı kardeşi olsun diyorum ama bu hayat şartlarında zor tuvalet egitimini alıp mamayı bıraktıktan sonra olur diyorum bu seferde okul masrafları başlıyor doluya koysak almıyor boşa koysak dolmuyor😞
Ekim-4 Dilruba_1 çocuklara artık inek sütü asla önermiyor doktorlar, onun yerine yoğurt verin 7-8 inci aydan sonra ek gıdayla zaten doyar
Dilruba_1 NoThing2Lose teyzem 1 yaşından sonra mamayı bırakıp ek gıdaya ağırlık verip inek sütü verdi çocuklarına bir şey olmadı ama siz doktora sorun bütçenizi çok zorluyorsa Çocuğun masrafı ölene kadar bitmez 😀 Ben kardeşi durumum iyi olduğu halde düşünmüyorum büyütmesi her açıdan zor özellikle beslemesi
Mizmizmyrtle Dilruba_1 merhabalar inek sütü 2 yaşından önce hiç bir doktor önermez hiç bir faydası yok aksine Demir eksikliğine yol açıyor bu da iştahsızlığa sebebiyet veriyor post sahibinin kafası karışmasın diye uyarma gereğinde bulundum 😊
NoThing2Lose Dilruba_1 ona cesaret edemem hiçbir doktor inek sütü önermiyor anca yoğurt peynir şeklinde veriyorum
ecrinn123 Dilruba_1 süt yarar değil tam aksine zararlı bi ürün cidden bir sürü olumsuz yanları var ben de tavsiye etmiyorum
Teemo07 Dilruba_1 5 ay emzirebildim.sonrasında mamayla devam ettik. 16. Ayda bir rahatsızlandı ondan sonra ek gıdayı komple kesti. 3 aydır sadece mama içiyor. Ek gıda kabul etmiyor.
Dilruba_1 Teemo07 inş düzelir ama 16. Aya kadar bile düzenli ek gıda aldıysa ne güzel belki geçici bir süreçtir hangi mamayı veriyorsunuz piyasadaki en uygun mama şu an bebelac sanırım ben golden goat veriyorum 190₺ o da 400 gr
Dilruba_1 Annis-ogul hadi diyin mama verme sütun olsaydı diye Yani böyle bir şey söylenmez ki zaten çoğu anne mama veriyor emzirenlerde de takviye olarak verenler var Beziydi kıyafetiydi vs hepsi aynı bir mama konusu değil ki …
Teemo07 Dilruba_1 İnsallah, doktor normal dedi ama tekrar bir kontrole götürecegim. Sma kullanıyorum. 400 gr dün 159 TL ye aldım. 800 gr mı buradaki marketlerde değişiyor. 265 e de var, 285 e de. 2 dür indirim takip ediyorum.2 büyük kutuyu 364 TL ye aldım.
Beraninannesii NoThing2Lose Eczaneden 900gr Bebelac gold’u 140 liraya alıyordum şimdi 800grma düşmüş üstüne birde 150₺olmus bez ıslak mendil zaten fiyatlar inanılmaz. Kıyafet mecbur almak zorundayız sürekli gelişip büyüyorlar bugün olan yarın olmayabiliyor bir bebek takımının 300-400 den başlaması da inanılmaz yani. Bunlar soyguncuktan başka bişey değil. Yaşam kalitesi diye birşey kalmadı artık karnimizi doyursak şükür diyoruz . Bir çok kişi bu durumdan muzdarip.
NoThing2Lose Beraninannesii sadece 3 takım alabildik kıyafet iki giydirip kenara atmamak için artık israfa asla yer yok ailem alıyor kıyafet sagolsunlar