Esra1260 2.5 yaşında ve 2 yaşından beri bu şekilde
Geçen gün disaridaydik gökyüzünü gösterip anne onlar kuşlar mı dedi bende evet dedim ama onlar neden uçar dedi bende onlar uçan hayvanlar olduğu için biz nasıl yürüyebiliyorsak onlarında uçma yetenekleri var dedim ama ben neden ucamiyorum? dedi😒 bende çünkü Allah bizi bu yetenekle yaratmadı annecim bizde kosabiliyoruz yuruyebiliyoruz bak ne kadar güzel degilmi dediim ama anne ben ucmak istiyordum diye ağladı 🥲 çok zorlanıyorum bazen cooook