Esra1260 Soru sorması iyi ozellikle ne ise yarıyor vs gibi irdelemesi öğrenme sevgisini gösterir benim kızım da öyle. Çok koşma kalbin yorulur hızlı hızlı atmaya başlar diyorum mesela kalp ne işe yarar neden var napiyo orda o olmasa nolurdu şeklinde soruyor sonra ciğerlere vs geçiyoruz. 3 yaş kontrolünde doktora götürdüm doktor gel kalbini dinleyelim kalbin nerde senin göster bakalım dedi kızım gösterdi kalbimiz çok önemli çok hızlı kosunca hızlı hızlı atıp bizi rahatsız ediyor o yüzden dinlenmeniz gerekiyor vs gibi şeyleri söyledi. Benim kalbim kanımı bööyyle vücudumda her yerimde dolastiriyor o yuzden kalbimi çok seviyorum dedi 😄😄 doktor da nerden biliyor bu bunları falan deyip güldü biz 3 yaş çocuklarına kalbini göstertemiyoruz daha dedi ben de her şeyi soruyor sordukca ben çocukça değil büyük insana anlatır gibi anlatıyorum dedim doktor da zaten buyuk insan gibi muhatap aldığında çok güzel öğreniyor kendini önemli hissediyor falan dedi. Her şeyi yetişkin insana anlatır gibi anlat çok güzel anliyorlar