Aylintoveannesi Zyvz biz de böyle bir dönem geçirdik meme ve mama reddi vardı. Bir ay falan sürdü nerdeyse. Sonra mama ve biberon değiştirdik. Orta akışlı biberon aldık. Oyle düzeldi. Bir de oynatarak, şarkı söyleyerek içirirseniz belki içer
Babygirlsmom Babyb bebeğim de kilo 350gr vermişti sonra 450civarı aldı ay sonunda aylık kontrolde 100gr almış oldu. Ne yapsam artmıyor kusma da var. İlaçlar kusmayı azaltmadı. Allah sabır versin hepimize. Delirmeme az kaldı.
Babygirlsmom Evabebekkkk bebeğim de 4 ay 8 günlük 1,5 aydır sürüyor. Aç bırakmayı da denedim 6 saat dayanabildim ama yok acıkıp ağlamadı ya da iştahla yemedi. Kilo alımı nasıl bebeğinizin?
asyanevaM 1ay 20 günlük kızım var aynı sorunu yasıyorum suan mamayı asla emmiyo benmde sütüm cok yok aç uyuyo kalkıyo 4gündr kafayı yiyecem bende
Umay_bebek1 Kaşık biberon alın şuan aynını bende yaşıyorum cinnet geçirecem aç ağlıyor ama icmiyo yarısını biberonla verdim içtiği kadarını icmediginide kaşık biberona döktüm öyle icirdim içti şükür öyle yapacağım normale dönene kadar
gozdeozcan Umay_bebek1 benim bebeğim kaşık biberonu da istemiyor ağzına giren sütü ağzında bekletiyor yutmuyor sonrasında mecburen yutması gerekince de hava giriyor sanırım kusuyor
Umay_bebek1 gozdeozcan valla Allah yardımcımız olsun çok zor inşallah en kısa zamanda hepimiz normale döneriz yoksa hepimiz kafayı yeriz😅
obusu Bebekleriniz de bu durumu nasıl çözdünüz acaba ne uykusunda ne uyanıkken asla mama içmiyor emmeyi çoktandır bıraktı bir öneriniz olur mu?
ebrucellat Biberonu değiştirsek acaba olur mu ya aynı sorunu ben de yaşıyorum çünkü bebeklerim 3 aylık ve ikizler