Merhaba benim bebeğim şuanda 4ay 10günlük biz de yaklaşık 1 ay bu şekilde mama reddi yaşadık, ağlama krizleri zorla yedirmeler tartıştık resmen kızımla.Sonra doktorumuz yanlış olduğunu eğer böyle ısrar edip üstüne gidersem ek gıdayı reddeceğini söyledi. 12 saat aç kaldığını görünce hemen bir check up yaptırdık tüm değerlerine baktırdık acaba birşeyler eksik de ondan mı yemiyor daha doğrusu hiç acıkmıyor??? Herşey şükürler olsun ki temiz çıktı ama şuanda normale döndük 4saatte bir istediği kadar veriyorum asla zorlamıyorum ilk aldığı anda iterse bekliyorum 4,5 kere tekrar veriyorum deniyorum.