Deletedmom_100 canım daha küçük olduğu için gaz problemleri yaşamanız normal, mama dan memnun değilsen değiştirebilirsin ben bebelac gold kıllandım iyi gelmişti. Gaz içinde önerebileceğim; ayaklarını ılık suya sokabilirsin rahatlatır, bebeğin bacakları karnına doğru çekip omzuna koyup sırtını sıvazlayabilirsin, bebe yağları var onlarla yada zeytinyağı ile karnına ve vücuduna mesajlar yapıp duş aldırabilirsin, gaz damlası olarak da bitkisel içerikli olduğu için zinco kullanmıştım ben güzel gaz çıkartıyordu.