Anne25 kıyamam sana 😔 çok zor allah sabır versın. En azından yemekten sonra kendı yedıqı seylerı kendısı hazırlada o bıle yeter sana. Gecelerı uyuyor esler. Bız 50 kere kalkıyoruz. Sabah kalktıklarındada hıc uyanmadımı sesını duymadm derler. Ben hıc kıyıp eşimi kaldırmam calısıyor dıye. Bazen sureklı kalktıqı ıcın gıdıp yerde uyuyup kalktıgım oluyır ama hıc haberı yok. Bazen esım gec uyur oglum kalkar yerde uyur kalırım eşım uyandırır. Yerıne gec dıye. Hafta sonları kalkınca verıyorum baksın. İşten gelıncede baktırıyorum. çalısıyorlar dıyede bukadar bakmamazlık yapmasınlar bızde yemek temızlık cocuk bak ölüyoruz aksama kadar oyuzden bakmak zorundalar. Zaten suan yanımda degıl geldıgınde yıne o konuda acıyıp yüz vermıcem insanız cunku. Dıyorum sureklı uyanıyır bıryerı agrıyordur oturun oynayın dıyo. Bende dedım sen geldgınde kacgun ıznıj olursa otur sen oyna oglumla dedım. Ama eşim sagolsun çok yardım eder bakar. Ama kaynanam felan hıc bakmıyır 4 aydır cok yorgunum ınankı evımı felan da cok özledım bunladım ıyıce😔