Ya bı ınsan neden 100 kere kalkar uyutuyorum yataga koyuyorum uyanıyor sabaha kadar böyleyım 1 haftadır toplasan 1 haftada 4 saat anca uyumusumdur gücüm kalmadı. Yorgunluktan kafayı yıcem. Yemekte yemıyor sureklı meme baska bırsey yok. Butun enerjım gıdıyor azı dişlerı cıkarıyor. Ne yaparsam yapım yokk benden baska kımseyede gıtmıyor ne gunduz uyuyabılıom ne gece zaten esım yok evımı özledım esımı özledım boguldum artık. Kaynanamda kalıyorum bı cocuga oyalayıp bakamıyorlar. Annemdeyken neguzel bakıyordu ama bunlar yok. Ilk defa bukadar kötü oldum bunyem kaldırmıyor artık uykudan gözumu açamıyorum ama sabaha kadat saallıyorım kolum kemıgım heryerım agrıyor