Alpannesi11- merhaba, sezeryan doğum yapmadım ama sebebini sanırım biliyorum. İki kere tiroid ameliyatı oldum boynum da hele 2. Ameliyattan sonra kocaman bir kesik var 😃 ilk ameliyatta yaram beyazlaşmayınca öğrendim zaten bu durum ameliyat olunmadan bilinemiyormuş. Keloid diye genetik bir rahatsızlık, yara izine hücrelerin iyileştirmek için fazladan saldırınca yara izi beyazlaşmıyor aksine kırmızı kalıyor ve kalıntılar çıkıyor. İnternette görsellere bakarsanız belki odur sizde ki de. Ben 2. Ameliyatta ona göre krem kullandım ama yine aynı şekilde belki kullanmasam daha beter olcaktı bilemiyorum. Görünce bunu bir yazayım dedim.