Minauyank Alpannesi11- bende sezeryan dogum yaptim incecik bir cizgim var dikkatli bakilirsa gorulur anca diger turlu belli bile olmuyor ne morarma ne kizarma yok
HMM061221 Alpannesi11- İlk doğumda eriyen dikiş atılmıştı. İkinci doğumda doktor vücudun dikişe alerji yapmış alınan dikiş attım dedi fakat yine aynı oldu.
Asenam16 Alpannesi11- iptal edecem maalesef 😭zaten zor bulmuştum randevu. Kist vardı onu da kontrol ettircektim. E alttan muayene oluo ondada, şansıma bugün regl oldum 😭🤦🏻♀️ Allah ım yarabbim
Yasolinne Alpannesi11- O acıyı değiştirmez kız. :) Şekline etki ediyor işte. Ama dediğim gibi cildinle de alakalı. Bazı ciltler zor. Dikişin kendi eriyen miydi, aldırdın mı?
Alpannesi11- HMM061221 Allah Allah Google de araştırdım konuştuğumuz herşey ordada yazıyor. En iyisi gidip bı doktora sormak. müsait olduğumda gideceğim inşallah
Yasolinne Alpannesi11- Mesela onlar daha çok iz bırakanlardan. Bu aldırılanlar estetik ip diye geçer zaten. Daha az iz bırakırlar. O bile etken. :)
Yasolinne Alpannesi11- Doktora, hastaneye bağlı ya bilseniz de. Özellikle söylerseniz belki. :) O da belki. :)) Boşverin. Geri kalan her şey yolunda olsun da …
Babyirmk-23 Zeytinnn-gozzz1 biliyomusunuz o kremin adını ben daha doğum yapalı 3 ay oldu belki işe yarar.
Zeytinnn-gozzz1 Babyirmk-23 contractubex mükemmel bir krem. Biraz pahalı ama nerdeyse %100 sonuç alıyosunuz