Good_mother Bol sıvı, özellikle su. Yazdıklarımı yaşam şekli haline getirdim, bana ekstra birşey yapıyormuş hissi vermiyor. Sağlıklı beslendiğimi, bedenimin midemin temiz olduğunu biliyorum. Bazı zamanlar oluyor mantıyı ekmekle bile yiyorum, börek, pasta vs de yiyorum ama peş peşe zamanlar değil. Önemli olan denge. İnanın hem kolay oluyor, hem tümüyle mahrum kalmıyorum. Ama hedef kiloyu verene kadar sıfır kullanım diyebilirim.