Berilsmom13 1melek_annesiii teşekkür ederim bacım alırsan bay bi eşyanı topluyor ama ilahi toz olur yani çok aynalı camlı bişey bakma ama tavsiyem benim bi ortası cam siliyorum bezle hemen geçiyor günlükte toz almaya çalışırım mutlaka
1melek_annesiii kurabiyem28 kız ben dayanamam işte batar bana ordaki iz toz illa kalkıp yapicam o huyum var
kurabiyem28 1melek_annesiii çocuk yokken evet şimdi o kadar detaya giremiyorum. Ama her gün silmeye çalışıyorum.
Berilsmom13 emayy ayy mobilya alacağım zaman hep siyah bakmıştım mobilyacılar vazgeçirmişti benide iyi ki almamışım
serebro 1melek_annesiii bence parlak model her dolap türünden uzak dur benim ceviz rengi üstü de gri hiç mi hiç toz göstermiyor 1 ay silmesem kimse farketmez😂
1melek_annesiii serebro ben normalde hep ahşap alıyorum yeni eve geçicem oturma grubu alcam ona uysun dedim ama sanırım almicam memnun olan çok az 🫣
Kubrasolmmaz 1melek_annesiii bende tv üniversitesi yok görseldeki gibi konsol var evin bütün herşeyini topluyor gerçekten misafir tabak çanak Herşey içerisinde alın 🌻
1melek_annesiii Kubrasolmmaz almayı istiyorum teşekkür ederim Ama bu model olmicak memnun olan çok az 🤭
Wolverine 1melek_annesiii televizyon ünitesi almamıştım konsol almıştım onun yerine iyi ki de konsol almışım gayet kullanışlı
1melek_annesiii Wolverine bende şimdi yeni evde TV ünitesi istemiyorum konsol alıcam teşekkür ederim 🌸
ByzIpk27 1melek_annesiii valla ben öyle abartılacak kadar toz görmedim çok şükür siyah benimki de el izi falan da kalmıyor tabi gelen giden çocuklar elleri kirliyken sürmezse
1morportakal 1melek_annesiii İyi ki aldım diyorum tabii ki. İçindeki o kadar şeyi nereye koyacaktım yoksa