1melek_annesiii Bundan almak istiyorum ama bazilari güzel kullanışlı diyor bazıları da elinde bezle gezersin çok leke toz oluyor diyor kullananlar pişman mı aldığına yoksa iyiki aldım mi diyosunuz
Berilsmom13 1melek_annesiii ben konsol kullanıyorum kaba olmayan kibar bir model bence olabilir bana kullanışlı geliyor yemek takımım kahve fincanlarım falan hep onun içinde
Lulemom 1melek_annesiii ben kullanmıyorum ama arkadaşımda vardı. Gerçekten elinde bezle gezmelik bi konsol. hele bide çocuk varsa vay haline. Sürekli parmak izi silersin. Ben atlantik çam modelli konsol kullanıyorum. 1 ay toz almasam belli olmaz elini sürünce bile toz gelmiyo. Bezle silince tozlandığını anlıyorum. Tavsiye ederim 😄
kurabiyem28 1melek_annesiii ben kullanıyorum seviyorum. Sürekli tayinciyiz ve bazı mutfaklar küçük oluyor. Benim için tam bir kurtarıcı oldu.
ByzIpk27 1melek_annesiii benimkine benziyo baya işe yarıyor benim de var içinde yemek takımım kahvaltı takımım kahve fincanlarım var o olmasa yer yok abartılacak kadar toz olmuyo zaten 2 günde bir her yerin tozunu alıyorum 2 günde de az bi toz olması normal yani
Lulemom 1melek_annesiii https://www.idermobilya.com/siena-konsol-8908 Bendeki bu. Ama model önemli değil. Atlantik çam olan bütün mobilyalar öyle. Çünkü bide başka markadan atlantik çam aldım küçük bi dolap. Oda öyle tozu belli etmiyor. Atlantik çam olması önemli modeli değil
1melek_annesiii kurabiyem28 konsol alıcam canım zaten ama model olarak bunu beğeniyorum alsam pişman olur muyum bu modeli
kurabiyem28 1melek_annesiii mobilyalarına uyuyorsa neden pişman olasın 😊 benimki krem renginde illaki toz oluyor. Yapacak nir şey yok
1melek_annesiii ByzIpk27 ya tabiki 2 günde bir normal kullanan arkadaşlar bir gün silmeden göz icinde kalıyor ve el izi falan kalıyor sürekli dedi
ByzIpk27 1melek_annesiii valla ben öyle abartılacak kadar toz görmedim çok şükür siyah benimki de el izi falan da kalmıyor tabi gelen giden çocuklar elleri kirliyken sürmezse
cutiebun_ 1melek_annesiii bu model çok tozlanır gibi geldi hem renk açısından hemde malzeme açısından😊
Nazlinci 1melek_annesiii toz çok tutuyor canım evet. Ama yer avcısından iyi oluyor ben tabaklarımı falan fazlalıkları hep oraya kaldırdım
1melek_annesiii Nazlinci bende bunun için istiyorum birde ünite almak istemiyorum hem TV de durur üzerinde diye düşündüm model hoşuma gidiyor ama görüş olarak falan kime sorsam çoğunluk alma tozdan kurtulamaz sin diyor
kurabiyem28 1melek_annesiii başka daha güzel modeler vardır. 2 günde bir sil sende 🤭 ben büyük salonumu kapattım bütün kıl elimi sürmek istemiyorum 🤣
Berilsmom13 1melek_annesiii teşekkür ederim bacım alırsan bay bi eşyanı topluyor ama ilahi toz olur yani çok aynalı camlı bişey bakma ama tavsiyem benim bi ortası cam siliyorum bezle hemen geçiyor günlükte toz almaya çalışırım mutlaka
emayy 1melek_annesiii siyah renk mobilya kullanıyorum aldigima çok pişmanım toz aldığım halde tekrar toz oluyor alma derim
Berilsmom13 emayy ayy mobilya alacağım zaman hep siyah bakmıştım mobilyacılar vazgeçirmişti benide iyi ki almamışım
1melek_annesiii kurabiyem28 kız ben dayanamam işte batar bana ordaki iz toz illa kalkıp yapicam o huyum var