2 ay 25 günlük bebeğim 25 gündür biberon reddi yaşıyoruz. Mamasını beğenmedi diye başka mama aldık onda d aynı. Lansinoh biberon kullanıyordum dr browns aldım ondan da içmiyor. Uykusunda veriyordum gündüzleri hemen uyanıyordu. Acıkmasını bekledim 5-6 saat yine de biberondan içmedi. Enjektörle beslemeye çalışıyorum inşallah geçici bir süreçtir,Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻