sakinolpelincim Pinar02 bende çalışıyorum süt parası direk yattı başvurmadan analık rapor parası ile beraber. Öbürü ne de başvurdum 300 TL geldi başka yok.
afrakusunannesii miraculous_22 çok sağol canım miraculous_22 çok sağol canım ikimiz de çalışıyoruz hangimizin gittiği önemli mi başvuruya
miraculous_22 afrakusunannesii bilmiyorum onu canım ama benim eşim gitmişti benım adıma başvuru yapmıştı