Rosy canım benim 😘 biraz olsun yardımcı olduysam ne mutlu bana o zaman 💃🏼 Biz de ilk öğrendiğimiz zaman ne korkmuştuk amansız çaresiz bişey gibi düşünmüştük.Yana yakışa biri olsa da konuşsak diyorduk.İnsan o anda yükünü hafifletecek birilerini arıyor.O yüzden aileler böyle bir durumla karşılaştığında elimden geldiğince yardım etmeye,korkulacak bir şey olmadığını anlatmaya çalışıyorum.