nrhnoktay
Inanin sizin ve diger annelerin yazdiklariyla icim rahatladi birazcik. Az once 2. Ay kontrolunden geldik. Bebegimin bingildaginin cok az acik oldugunu soyledi ebe ve aile hekimi. Cocuk doktoruna gittik. Hala acik, her ay kontrol edecez kafa cevresini dedi. Icim rahatlamamisti, evham yapiyordum. Caresi olmaz gibi gelmisti. Yazdiklariniz icime su serpti.
Allah tum yavrulari korusun, annelerine bagislasin.