Erdemim ayhh çok sevindim. Sadece biraz korkaklık biraz gelişim ile ilgili ise geçer inşallah
Allah korusun nörolojik ya da kaslarla ilgili bir zayıflık olmasın da. Benim kız erken döndü emekledi falan maşallah gelişimi şimdiye kadar iyi. Kilosu az. Baya zayıf ama takmıyorum o kısmı. Onun dışında bir sorun olmasın da