Merhabalar
Ben de bebeğimi Salih Selman hocaya sünnet ettirdim, gayet de memnun kaldık. Biz 7 günlükken yaptırdık hiç ağlamadi yavrum ve çok çabuk iyileşti, sünnet sonrası sadece ilk çişinde ağladı onun haricinde sıkıntı yaşamadık. Zaten randevu için aradığımız da 7 günlük tavsiye ediyoruz, 40 gün üstü çocukları yapmıyor dediler. 3 ay önce yaptırdık biz, belki öncesinde 40 gün üstü bebekleri de yapıyordur bilmiyorum. Çok yakın bir arkadaşım da bebeğini Salih hocaya sünnet ettirdim, onun bebeği 45 günlük diye rica minnet yaptirdi, yapmıyordu.
Herkesin tecrübesi farklı sanirim