Öncelikle çok geçmiş olsun, ne kadar üzüldüğünüzü tahmin edebiliyorum. İnşallah çabucak iyileşir bebeğiniz 🌸
Okuyanlar için fikir olsun diye söylüyorum, biz Bursa Medicana’da çocuk cerrahı Perihan Topçu’ya yaptırdık. Bebeğim o zaman 39 günlüktü. İğne yapılmadan önce uyuşturucu krem sürdüler, biraz bekledikten sonra iğne yaptılar ama iğne yapılırken çok ağladı. Operasyon sırasında ise ben bebeğimi emzirirken doktorumuz ve 2 hemşire birlikte sünneti yaptılar. Bu esnada hiç ağlamadı, zaten emiyordu. Anne sütü alamayan bebekler için de “mama getirin yanınızda” diyorlardı. Sünnet bittikten sonra 4-5 saat kadar çişini yaptıkça ağladı sonrasında hiç ağlamadı.
Velhasılı sünnet olurken anne babayı da içeri alan yerler var. Başta araştırıp karar verebilirsiniz.