BuzluKahve yemek ve bakım hizmetleri için alınıyor ama benim bildiğim kadarıyla arkadaşlardan duyduğum bu tabi her ay bi anne koliyle ıslak mendil havlu kağıt tuvalet kağıdı gibi temizlik ürünleri alıyorlar bu sanırım okuldan okula değişen bir talep devlet bazen yeterli ödenek ayırmıyor bezende bazı yolsuzluklar oluyo işte günahı vebali kendi boyunlarına ondan sonra da velilere yükleniyorlar yeğenim anaokulundayken klima parası toplamışlardı tuvalet yaptırılacakmış inşaat parası toplamışlardı okuldan okula değişiyor ama normalde öyle bir zorunluluk yok disiplinli bir ilçe milli eğitim müdürü varsa anca ona dilekçe verilip araştırılması istenebilir faturalandırabiliyorsalar ne mutlu