Deletedmom_21 lceLady cok para be tamam aidat olurda bu kadar olmaz bence o okulda kac tane öğrenci vardır
bikerem lceLady 1 yilliktir o,okul aile birligine bagis adi altinda verilir,bagis zorunlu olmaz,devletin yapmadigi seyleri cocuklarimiz icin tamamlamak adina biz veliler gonullu olarak veririz
Deletedmom_109 lceLady zorunda değilsiniz. Bir öğretmen olarak şunu söyleyebilirim okulların kazan yakacak olan kişiden tutun -eğer çok merkezi okul değilse- temizlikçisini ve temizlik malzemeleri bile devlet karşılamıyor. Ortaokulda 300 öğrencinin olduğu bir okulda çalışıyorum okula verilen ödenek 8bin tl. Ha derseniz ben şikayet ederim cimere yazarım inşallah bir sonuca ulaşırsınız. Henüz ulaşanı görmedim 😁
lceLady Deletedmom_21 onu bilemiyorum ama sınıf 40 kişilik. Zaten istekler bitmiyor bunalttılar iyicene
Ozlm007 lceLady devlet okulunda aidat olmaz arkadaşlar adı üstünde devlet bu özel değil olduğunuz ilçedeki milli eğitim müdürlüğüne gidin onlarda bunun yasal olmadığını söylerler size
elmaliturtam Ay siz çocuğunuz okulu bitirene kadar mahvolacaksınız hiç bitmedi okulun öğretmenlerin derdi. Böyle her şeyi dert sıkıntı eder iseniz hayatı çekilmez yapacaksınız kendinize evladınıza. Zorunlu değil vermeyin vermek istemiyor iseniz
lceLady elmaliturtam durduk yere dert sıkıntı ettğimiz bişey yok.sıkıntı ettigim seylerden birinde öğretmen görevinden alındı. Demek ki gerçekten sorun var hanım efendi
Ozlm007 BuzluKahve ana okulunda da normal şartlarda olmaması gerekiyor ama evet anaokulunda oluyor ama arkadaşın ki ortaokul sanırım
elmaliturtam lceLady size göre okulun deneme sınavı dahil her öğretmeni müdürü aidatı her şey sorun. Vermeyin aidatı zorla silah zoru ile almıyorlar vermeyenden.
Antep27 lceLady benim de kızım anaokuluna gidiyor aylık 260 tl veriyoruz yılbaşından sonra zamlanicakmis asgari ücret zamlanincada zam olmucakmis kayıt yaparken soylediler
acabahamilemiyim lceLady vermek zorunda değilsin öğretmenim işin içindeyim bazen idare başka şeyleri ana sınıfı aidatınu bahane ederek gideriyor el altından isteseler ödenek bulabililer bence ödemeyin ilçe milli eğitime şikayet edin
lceLady acabahamilemiyim tesekkür edem. Daha geçen gün pilav günü bahanesi ile 11 milyar topladılar halen para isteniyor
acabahamilemiyim lceLady müdür yardımcısı veya müdüre şikayet etme zaten onların haberi vardır size tamam derler bir şey yapmazlar tavsiyem ilçe milli eğitm tamam ben de öğretmenim ama bir anneyim de yazık bu kadar da olmaz