nazli22_ ben bebelac gold kullanıyorum doktor tavsiyesi ile ilk kızımda bundan yemişti
nazli22_ 4 6 7 hep geriliyor mübarek 😅 her hafta atak her ay gerileme cok sükür
Pnaar34 Çok doğru bitti derken yenisi başlıyor🤣🤣