nazli22_ Merhaba hanımlar 4.cü ayda uyku gerilemesi oldu mu tam 4cü ayda mı başladı? Nasıl yöntemler denediniz fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
Brcnyilmzbysl nazli22_ çözüm yok canım 😅 ben bulamadım ruh gibi geziyorum evde, oğlumda sanırsın saatlerce uyuyormuş gibi keyfi yerinde 😅
Adaoykum nazli22_ doymuyor olabilir mi bende öyleydim hele bir gece öyle çok ağladı ki meğer açmış doymuyor muş mama takviyesi başladı doktor
D_vitamini nazli22_ eskiden uyurdu şimdi geceleride öyle 🤣ve sürekli meme emmek istiyor.Gunduzleri etrafa bakmaktan memeyle oyun oynuyor.Hic düzenimiz kalmadı zombi gibiyim 😁😁uyutmak istiyorum çığlık ciglik ağlıyor .duş alıp rahatlasın uyusun diyorum oda yok gece bir iki anca yatıyor..Dahası var ..Çözüm bulamadım .Dişlerinden de olabilir diye sabırlı olup geçici süreç diye düşünüyorum.Allah kerim 🌺🥰
nazli22_ Brcnyilmzbysl 😁😁 Allah yardımcımız olsun canım kaç gündür böyle peki kimi 7 gün kimi 14 gün dio
nazli22_ D_vitamini Şey oluyor demi canım tam düzeni oturdu oh diyorsun hop kendini yeni Bi atak haftasında buluyorsun 😁😁 Geçen hafta öyle biağlamaya başladı asla susmadı banyo yaptırdım uyur belki diye sadece 10 dk gözleri kapalı durdu sonrada uyumadı asla
D_vitamini nazli22_ vallahi ya tam uyku duzene girdi diye sevindik 😁😁😁gece gündüz nedir unuttum 😁ama uyumasi için asla uğraşmıyorum çünkü sinirlemek istemiyorum bu sefer daha çok ağlıyor .Büyüyor diyorum zamanla gecicek inşallah canım 🥰
Berna- Bizde 4 ay 13 günlüğüz 3 gündür her saat yarım saatte bir uyanıyor geceleri, gündüz zaten uyku yok. 3.ayın sonunda da böyle olmuştu 1 hafta sürdü sonra eskisi gibi deliksiz 6-7 saat uyumaya başlamıştı şimdi yine uykusuz günler başladı
nazli22_ Berna- Yaa umarım eski düzenine tekrar girer uykusuzluk gerçekten çok zor ben tek başıma bakıyorum yakınımda yardım edecek kimsede yok
Berna- nazli22_ umarım geri döner bende yalnız bakıyorum ve perşembe günü işe başlıyorum nasıl olacak bilmiyorum