Barinsmom Barlas_mom şimdi burnunu yıkadım basınçlı bi şekilde inanılmaz rahatladı cesaret edip yapamıyordum daha iyi sanki yaptığımdan beri de hafif öksürüyor
Barlas_mom Barinsmom Bende burnunu yıkıyorum sürekli sonra da aspiratörle çekiyorum buhar veriyorum ilaç veriyorum sık sık üzerini değiştiriyorum terleyince bırakmıyorum önceden bez koyuyordum şimdi direkt değiştiriyorum bakalım nasıl atlatıcaz bu durumu
Barinsmom Elin34 ama şöyle doktora götürdüğümde ciğerlerinde bişey yok dedi fakat o gün biraz ateşi vardı sanırım ondan dolayı antibiyotik verdi. Ben o yüzden çok kullanma taraftarı olmadım
Elin34 Barinsmom o zaman yoktu ama ilerlerse eğer bikaç gün içinde inebilir diye vermiş olabilir doktorunuz. Ateş için antibiyotik vermez bence.
Elin34 Barinsmom serum fizyolojik çok işe yarıyor birde söylemek istedim makinanız varsa 3 ml gelecek şekilde kullanın öksürüğe çok iyi geliyo birde baby viks balm onuda tek taraflı bebeğinize sürerseniz oda iyi geliyo
Barinsmom Hellomoto bugün onu da denicem inşallah serum fizyolojikle yeter ki öksürmesin artık boğazı tahriş oldu hep
Tutikoo Barinsmom 50 günlük bebeğime kullanıyorum oksuruk var krup oldu ve doktpr onerdi cocugum iyileşsin diye karşıyım dıye bsey mi var allah aşkına ?? Bronşit zaturre olsa her türlü kullancaksınız
Barinsmom Tutikoo onu o zaman düşünürüm hanımefendi ben ciğerlerinde bir sorun olmadığı için bitkisel yoldan çözmeye çalışıyorum sizinle bizim durumumuz aynı değil.