Günaydın canım anneler..
Bebeğim 5 ay 20 günlük yaklaşık 2 haftadır geçmeyen balgamlı bir öksürüğü var 2 kez doktora götürdüm sadece serum fizyolojik ile temizlemem gerektiği söylendi bide antibiyotik verildi fakat çok küçük olduğu için kullanmadım bile ( birazda karşıyım açıkçası ) evde ıhlamur demleyip içiriyorum vicks baby balm aldım birgün göğsüne birgün sırtına sürüyorum birde bir annemizden sarımsaklı zeytinyağı tarifi almıştım ayaklarının altına sürüp kalın çorapla yatırıyorum ama hiç biri kesilmesine destek olmadı sadece yumuşattı. 3 gecedir aşırı şekilde öksürüyor balgamı çıkmıyor ağzını temizliyorum geldikçe başka önerisi olan var mı bebeğim mahvoldu artık uyuyamıyor yavrum 😢