mysa2 momcan 😢 devamlı kullanacağın uzun ömürlü birşey diyelim evet bunu da 3-5 fenomen övünce arttı fiyatı .
Oguuu26 Bende almayı düşünüyorum burada bekliyeyim🙋♀️ Xiaomi düşünüyorum ama yorumları okuycam bakalım
_bahar_ momcan aslında çok pratik ve lezzetli de oluyor ama sağlık acisinda ben alma taraftarı değilim malzemeler Tefal yapışmaz ve çok yüksek ısıda hızlı pişiriyor yiyeceğin hiçbir faydask kalmiyor
Asellina26 Bizde 3 kişiyiz xiaomi 3,5 lt aldık çok tereddütlüydük ebat olarak ama 2 kat kullanabilmek çok iyi fazlasıyla yettiyor
ikizlerinanasiii Luxell kullanıyorum yeni daha iki gün oldu ama çok mennunum geldiğinden beri bi çok şey denedim herseyi kısa sürede çok güzel yaptı bende xxl fiyatı da oldukça iyi. Şans verin yorumlarda bir kötü yorum bile bulamadım
ikizlerinanasiii Sldmrt memnunum ben patatesi felan güzel yapıyor yalnız tabi yağdaki gibi olmuyo fırın patates gibi közleme de iyi oluyor
Sldmrt ikizlerinanasiii tavuk et filan denediniz mi acaba ızgara gbi çıtır oluyor mu yada etler yumuşak :)
Edoliiiiiiii Gurbettt34 bende Karaca kullanıyorum 4 litre olandan şuan ürün var sitesinde bildiğim kadarıyla