yrn3897 goktug_oguz2022 merhaba benim de bebeğimde beyaz leke var hangi şampuanı ve kremi kullandınız acaba bir de ne kadar sürede geçti kaç ayda
goktug_oguz2022 yrn3897 merhaba canım tam olarak kremi felan hatırlamıyorum ama cildiye doktoru yazmıştı ve geçti ama dışarıya çıkarken hep güneş kremi kullanmaya dikkat ediyoruz 1yasina geldiğinde tamamen geçmişti şuan 3yasina gircek herhangi bir leke yok