[silindi] bizim doktor bize calpol vermedi yalnız hemşire hanım farklı bi şurup verdi henüz içirmedim aşıdan geldik hemşire 38 olmadan ilaç verme vücudu alsın mikroPları ilacı dedi ıslak havlu koyabilirsin çok sıkıntı olursa ilaç ver dedi eve geldik emzirdin uyuttum baya huzursuz ama sık sık emziyorum ateşi 36.3 suanlık iyi ama neden calpol değilde başka bi şurup verdi onu bilemedim herkes calpol kullanıyor