Handan57 Ya bu hemşireler🤦🏼♀️ Ben de hemşireyim anlamıyorum meslektaşlarımı gereksiz ilaç kullandırıyorlar. Bebeğinize hafif kıyafetler giydirin üşümeyecek kadar evinize göre ayarlarsınız siz onu. Ateşini takip edin 38 i geçene kadar müdahale etmeyin. 37.5tan sonra ıslak havlularla koltuk altlarına kasıklarına kompres yapın. Ateşi koltuk altından ölçüyorsanız bir koltuk altını ıslatmayın ölçüme oradan devam edersiniz. Fitili 6 saat arayla kullanabilirsiniz. Elinizde varsa 1 çay kaşığı calpol de verebilirsiniz. (120 mglık mor olanından). Bio gaia da günde bir kez 5 damla şeklinde kullanabilirsiniz. İnşallah ateşsiz sıkıntısız atlatırsınız. Geçmiş olsun miniğe