Elifkaraca sarem55 canım bebisin kulakları ağıriyodur o yuzden akınti olmuştur ama bi yandan iyi birsey agrisı gecer insallah
sarem55 [bilinmeyen] ates yok ama. . antibiyotigi 7 gun kullanmami soyledi son gun muayeneye cagirdi tekrar.
sarem55 Gorursensoyle bizimki ara ara degil. her gun tum kulagi kabuk seklinde uyaniyoruz.baya yastiga geciyo durekli nevresim yikiyorum. gunduz hic akmiyo ama.
Gorursensoyle sarem55 çok geçmiş olsun canım ya üzülme ben 15 günlükken antibiyotik kullandım kızımın boğazında çıban gibi bişe çıktı :( allahım şifasını versin
sarem55 Elifsu canim meraba. senle konusmustuk kulak akintisi icinde. simddi benimkide 5 gun oldu antibiyotik kullanali. kulaginin ici kabuk kabuk olmusmuydu sizdede
Elifsu sarem55 ben ıslak bezle silmeye çalıştım kulak çöpünü ıslatıp sildim içine sokmadan. Çok sürmeyin ben çok sürdüm diye tahriş oldu.
Makbuss sarem55 geçmiş olsun geçtim sizin kizdada birde sebep ne olabiliyormuş bugün bende gördüm koyu sarı bi akinti yapışmış içine merak ettim de 😔