Esrdmrkl1907 MeryemSena Başvuru yaptığım yer bana bi kağıt verdi üzerinde 20/10/2018 yazıyodu bu tarihte git çek paranı dedi postaneden
Esrdmrkl1907 Ozlemaydin Bende ilk 200 diye biliyorum ama üçüncüye 600 olduğuna eminim bugün baktım yatırılacak miktar 600 yazıyordu
balcicegin_annesi Ozlemaydin nereye gittiniz canım başvuru için bu arada ? Bende 1 aydır Doğum yaptım ama henüz bi yere göndermedim eşimi başvuru için ?
Ozlemaydin balcicegin_annesi cnm hastane sna dogum raporu veriyor onunla sosyal hizmelrr baknligna gidiyorsn form folduruyorsn para yatiyor
balcicegin_annesi Ogulveannesi ne kadar bi gecikme olursa yanar para ? Benim 1 ay 2 gün oldu Doğum yapalı fırsatımız olmadı başvuru için biz ilçede yiz bizim burda sgk var ilk olarak elim ordan başlasa ? Ve başka yere gitmek gerekir mi bilgin var mı canım ?
Esrdmrkl1907 [bilinmeyen] Doğrudur ben ilk çocuğumu doğurduğumda böyle bi yasa yoktu çünkü 13 yıl önce ben anca üçüncüye yetişebildim 😃
BadeBerra Hastane başvuru yapmıştı dogum yaptığımda 3 ay oldu gıdıp almadım param yanmamıştır ınşallah